Loading Events

טיול ג'יפים: חורבת בית לויה

תאריך: יום שבת, 09/03/2024 מ-09:00 עד 15:00

בהדרכת חגי יוחנן, ארכיאולוג ומורה דרך

צילום: שחר גופר

פסיפס הכנסייה שהתגלה בחורבת בית לויה הוא אחד מהפסיפסים היפים והמרשימים ביותר שהתגלו בארץ. הפסיפס מכיל דמויות בעלי חיים לצד סצנות נדירות כגון קבוצת ספנים השטים בסירה. על אף שישראלים רבים שמעו על הפסיפס המפורסם, רק מעטים זכו לבקר בו מכיוון שהאתר נמצא בשטח אש והביקור נעשה בתיאום מול הצבא ובנסיעה ברכב שטח.

בתחילת הסיור נבקר בברכת צנען המלאה במים לאורך כל השנה. משם נמשיך אל חורבת בית לויה ונתרשם ממערת בית הבד, הפסיפס הגדול והמפורסם ומשרידים נוספים אשר נחשפו על ידי המשלחת הארכיאולוגית שחופרת באתר בשנים האחרונות. לסיום נגיע אל מערת שולמית שהוסדרה לאחרונה לביקורי קהל בתום חפירה ארכיאולוגית. המערה נחשבת לאחת ממערות הקבורה המפוארות בשפלת יהודה . לאורך כל היום ילוו אותנו נופיה הירוקים של שפלת יהודה ופריחת התורמוסים המרשימה בעונה זו.

צילום: שחר גופר

פרטים נוספים


– סדרת סיורי הג’יפים של ׳תגליות׳ בהדרכת הארכיאולוג חגי יוחנן מבוססת על נהיגה ברכבים פרטיים
– אם אין בבעלותכם רכב שטח, תוכלו להירשם ולהצטרף לאחד מהרכבים על בסיס מקום פנוי ובכפוף להסכמת הנהג. אם אתם מצטרפים כנוסעים כתבו זאת ב”הערות”
– הטיול מתאים לג’יפ, ג’יפון ורכב מוגבה בלבד. במהלך ההרשמה כתבו את סוג הרכב שבבעלותכם ב”הערות” ונכתוב לכם במייל אם רכבכם מתאים לסיור
– ‘תגליות’ והמדריך מטעמה אינם אחראים לנזקים העשויים להיגרם לרכב במהלך הטיול
– במהלך הטיול יש להישמע להוראות הצוות, לנהוג בשבילים המותרים בלבד על ידי רשות הטבע והגנים ולא להתנתק משיירת כלי הרכב
– ציוד נדרש: רכב תקין ומתודלק, ציוד להחלפת גלגל (גלגל חלופי, ג’ק ומפתח)
– מסמכים נדרשים: רישיון רכב, ביטוח חובה, ביטוח צד ג’, מומלץ: ביטוח מקיף מורחב
– מים לכל היום, כובע, שקיות זבל
– ארוחת צוהריים עצמאית בשטח

 

מחיר הטיול יקבע על פי מספר המשתתפים בג’יפ על פי הפירוט להלן:

 

200.00₪ – 550.00₪

הזמנות

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
ההרשמה הסתיימה